I got a feeling that tonight’s gonna be a good good night!

okej gårdagen bestod av att äta äta och åter äta så man känner sig som en uppsvälld ballong fortfarande.. men det kommer dansas bort ikväll akn ajg säga er;) får då blir det utgång med de bästa... vet inte riktigt hur kvällen ser ut men jag vet på ett ungefär hur den kommer att sluta;) gårdagen däremot slutade inte alls som ajg hade trorr den slutade så underbart bra=) jag låg och dåsade i soffan och såg på ngn kass film så ringer Jenny och frågar om ajg vill hänga med till pubben;) Självklart! det var mycket roligt folk ute kan ajg säga er mycket roligt var det så tack jenny för att du ringde:) känner mig fruktansvärt pigg idag med tanke på gårdagens drickande:P hehe Hoppas alla får en underbart god fortsättning ska snart iväg till min morbror nu och äta kalkon.. gott men är fortfarande mätt:P men måste få i mig ngn mat idag ananrs kan denna kvällen sluta RIKTIGT illa;) ses i dimman ikväll;) Tjing;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0