Upp eller ner?

dagen började med en frukost på kondis i köping med emma gith ludde och steven.. det var trevligt och väldigt roligt för det ända ludde gjorde var att visa sina enormt storamuskler! NOT!:P haha ne mend e kommer nog snart ludde ska du se=) sen så begav vi oss till vårat lilla jobb.. men innan dess gick vioch köpte oss varsin glass:) mycket got.. min favvoglass är verkligen twister.. tar GB bort den någongång komemr jag skicka in klagomål så de skriker om det!:P sen bort till krogen för att sätta sig o sola lite.. jag o emma blev sugna på att hoppa studsmatta sagt och gjort.. haha jag komemr nog aldrig bli av med mitt barnasinne tor jag:P hihi ville göra en volt men jag vågade inte så jag sket i det:P det var hur lugnt som helst på krogen idag.. det var inte alls mycket och göra.. lugt som bara den så jag storstädade utebaren.. o jvälar de behövdes verkligen shit va äcklig den var.. men nu är den ren och fin:) bra anna:)

kom ifrån jobbet vid nio idag så det var väldigt skönt... snäll som jag är så körde jag hem alexander och atlas... om man säger såhär.. alexander tänker verkligen inte längre än vad näsan räcker:P haha han om till jobbet i bara linne eftersom det var varmt ute.. sen när han skulle åka hem ahde han ju ingen tjocktröja.. de hade blivit lite kallt att åka hem i bara linne eftersom han åker bräda... körde ner gith till borgholm oxå för hon skulle fika hos anders och yrsa.. och då blev man inbjuden på lite glass.. sen hemmåt.. nu ska jag sova för imogon händer de grejer först så ska jag vara hårmodell sen kommer Emmaliz hem :D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0