Påskhelgen

i toorsdags jobbade jag långpanna.. de blev tolv timmar... man var rätt trött då men de gick bra vi hade lite o göra men de gick bra de var roligt.. sen på fredagen blev de ett långpass igen inte lika långt som torsdagen men nästan.. kom från jobebt vid halv ett skulel egentligen ut på harrys men de kädes lite onödigt plus att jag hade gått o blivit förkyld och käne att febern var på väg så jag åkte hem... minsyster undrade om aj kun de hämta henne vid två vid harrys o snäll som jag är så stannade jag uppe o väntade på att klockan skulel bli två.. sen åkte jag o hämtade sara och zandra.. ja de var ju inte de mest nyktra personerna om man säger så:P haha de var lite roligt att köra hem zandra till bredsättra.. de tog sin tid men de var kul:P haha sen ligger jag i sängen vid tre halv fyra...

halv åtta ringer våran telefon och de har varit problem med våran telefon ett bra tag nu s¨å när vi svarar så hör vi ingen.. detta upprepade sig tre gånger! man var lite trött... sen när man väl har somnat om så blir man väkt igen för att vi sklel gå in o gratta pappa nu var klockan åtta... vi går in o sjunger lämnar presenter och ser på när han öppnar sen tillbaka till sängen igen... när man ännu en gång har somnat om.. ja då är de ngn som ringer på dörren.. kl är nu halv nio en lördagsmorgon! och in komemr en av pappas polare... han är inte så tyst av sig utan väldigt högljudd.. sen fick ja äntligen sova en halvtimem till så de var inte mkt sömn den natten men de får man stå ut med... sne åkte jag och anki in till staden för vi behövde handla lite... o satan va de var folk! de var som en somamrdag helt sjukt mkt folk... de var verkligen djungelsn lag som gällde.. störst först typ.. o i min lilla bil får man oftast vänta.. men ajg körde på:P haha galen som jag är o anki satt brevid o hejjade på.:P haha sen vid ett tiden kommer allt folk som vill fira pappa med lite grejer... de var lite svårt för alla att få ngnstans att sitta men som tur var va de ju fint väder=) sne på kvällen kom familjen noren förbi o käkade.. jag fick träffa emma som ja inte sett sen julas? ne i sommras var de nog... aja länge sen var det iaf  så det var kul o träffa henne igen=)

igår var det jobbdags för mig de blev ett långt pass igen.. de gick jätte bra.. ajg och emam var riktigt duktga vi klarade de fint det flöt på bra och de blev inga fel:) vi var riktigt duktiga=) sen när vi hade slutat skulel jag köra hem gith och betty hem till gith men gith ville kolla om de fanns ngt folk på pubben så vi tog en raggarunda på stan innan ajg körde hem git hos gith var johan amanda och lisa så jag följde med in o hälsade.. mend e var nog ett av de stösta misstagen jag gjort.. har man väl satt sin fot i giths hus tar de evigheter innan man komemr därifrån:P kvällen slutade med att jag och lisa kör smsroulette.. ja jag ber om ursäkt till alla som fick ett medelande från mig som de inte riktig fattade... men har man inge roligare för sig en söndgasnatt...

idag har jag varit hos min syster som fyller 21 idag så grattis grattis till henne de var trevligt men amne  trött på sötsaker nu de har blivit ganska mkt av de denna helgen.. men men sen åkte jag förbi krogen för att säga hej då till lisa som drar upp till sthlm idag.. just nu sitter hon på bussen och ska npog snart lämna kalmar:P kul:P haha snart ska ajg iväg och jobba.. tror inte de blir så mkt att göra ikväll blir nog rätt lugnt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0