I'm so afraid to love you but more afraid to loose you....

igår var det världens slappdag:) jag var ritkitgt trött... men jag kände att jag behövde ut och gå så jag gik en timme typ sen gick jag förbi jobbet för en fika och snacka lite skit som vanligt.. de hade inte så mkt o göra så de hade tid o snacka med mig=) sen skulle jag gå hem för att laga middag men behövde inte göra det för mamma o pappa var på väg hem så jag gick en runda längs sjön.. o asså det är otroligt vackert här nu.. man är egentligen ganska hemma blind.. man uppskattar inte det man har här tillräckligt mkt.. jag satte mig vid stranden och bara tittade ut över havet.. man blev lite väl känslig.. och de började komma upp massa gammla minnen från förr o inser hur mkt jag saknar vissa människor..

kände att det började bli lite kallt så jag gick hem och käkade det var gott.. sen gjorde jag misstaget att lägga mig i soffan efter maten så jag somnade:P väcktes av att gith ringer mig och frågar vem jag har varit ute o kärlekspromenerat med i slottskogen idag.. jag blir helt ställd o fattar inte vad hon menar för ja har verkligen inte varit ute och promenerat med ngn än mig själv idag o framförallt inte någon kärlekspromenad!:P haha jag åker ner till jobbet o där blir de värsta korsförhöret! jag fattar inte vad gith snackar om för hon har tydligen gått under dagen och funderat på mina känslor för en annan person.. jag förstår inte vad hon menar eftersom hennes spekulationer inte stämmer:P haha mend e var lite roligt.. sen satte de sig o käkade middag... jag tog lite pommes o dip sen blev vi aströtta så vi sket i o städa å vi ska göra det idag istället..

vet inte vad jag ska göra idag för något.. det är fint väder ute så jag tror de blir en lite promenix senare men får se hlet enkelt.. är  jväligt sugen på att se på film men har inga bra filmer hemma:( vill se lejonkungen men hittar inte den:( men jag får helt enkelt se på ngt annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0