helgen=)

i fredags var det underbart väder ute! satt och solade en liten stund inte alls länge men en stund för att få lite färg i ansiktet=) sen bar det av till stan för att göra lite ärenden och de märtes att folket började titta fram nu när solen kom.. alla ville vara ute på ett elelr anant sätt.. vissa bara njöt av solen andra fixade i träggården nu kommer sommaren snart!!=)=) på jobbet var det lugnt inte alls mkycket folk det var nog för att alla ville ut med sina grilalr och grilla=) önksar jag oxå kunde ha gjort det den dagen men vi kom inte f¨rn jobbet förens halv ett eftersom gästerna satt kvar vilket var roligt att de satt kvar för då blir kassan bra pga av drickat=)

i lördags åkte jag emma ewa kalle betty o tilde ner till stan för att ta en fika.. asså fika med barnen engström e ju en upplevelse.. lugn o ro finns inte i deras huvuden.. o sen åka bil med kalle är ju en annan upplevelse men ja tycker de gick bra iaf.. sen gick jag ut o gick med ewas hundar.. ja var kanske inte den mest sociala männiksan med emma men jag fick ett samtal som var viktigt=) sen bar det av till jobbet... o satan de var fullt redan vid 5 både inne och ute.. hur skulle denna kvällen sluta? men jag och ewa kämpade på väldigt bra tycker jag=) vi var riktigt duktiga vi hann med o köket han med så de var ändå inga långa väntetider bra oss=) kom från jobbet vid 12 oich skulle sen gå hem.. usch va jobbigt de var att gå hem men de gick ju det med... kunde ju inte komma hem på ngt anant sätt så de var antingen sova ute eller i en skön säng.. o ja vet iaf vad jag valde:P haha

igår var det inte lika fint väder som fredagen och lördagen hade att erbjuda men de var okej var trött efter lördagen så jag to det lugnt.. skulle egentligen varit ledig hela söndagen men emma kunde tyvärr inte jobba så jag stälde upp och jobbade för henne det var jätte mycket folk igår med vi öppnade vi två och vid typ tre var de typ fullt:P vi hann med typ två sittningar och sen kunde vi gå hem vid tio=) det var skönt att komam hem någurlunda i tid:P  nu har påskveckan inletts här och det blir nog en bra påsk iår.. de känner jag på mig.. idag ska jag städa mitt rum.. kan de bli roligare?:P en jävla tur att de finns musik ananrs hade jag nog gått i taket... ne nu väntar städningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0