Välkommen till det arbetslösas vardag, när alla andra sover då är vi vakna=)

Ja nu har man varit uppe till 2-3 vaje natt.. shit jag brukar verkligen inte vara någon kvällsmänniska.. men har man ingenting o göra om dagarna kan man lika gärna sova eller ngt.. igår var jag med emmaliz i lilla borgholm.. vi hade ingenting o göra så vi gick en promenad i slottskogen.. mysigt värre=) sen ville vi inte åka hem eftersom klockan typ bara var 7.. så vi tog en liten raggarunda i borgholm för o kolla OM det var ngt som var öppet.. och helt otroligt så var pappa blå öppet så vi sätter soss på pappa blå och tar en kopp te:) mysigt mysigt... sen åker vi en runda.. nu har klockan hunnit bli halv nio typ.. vi stälelr oss med bilen vid en busshållsplats för att komma på ngt v ska göra... men de finns inte så mkt o göra i borgholm lixom.. hallå världens ände lixom!
 
men vi delar på oss där... för emma ska träffa johan efter han har varit inne i kalamr och sålt sin bil... sen hör emma av sig runt elva o säger att johan o hon inte ska umgås för han ghinner inte det eftersom han ska upp tidigt imorgon såp ja åker ner igen och gör henne sällskap:P heeh vi är lite bad girls hon o jag:P men en sak är säkert vi har faan aldrig tråkigt närvi är tillsammans:P haha sen slutar det med att jag sjussar henne till en person där hon ska se på lite film.. själv åker jag hem.. ingen lust med film.. klokan är ändå två typ:P

idag ska jag städa huset hade jag tänkt mig men jag har verkligen ingen lust till det utan jag vill festa!!!! jag är så danssugen så det spritter i benen! och det blir ju inte lättare av att jag sitter ochlyssnar på  Take my body close med velvet, in the heat of the night med starpilots eller just dance med lady gaga... jag vill dansa o ha kul!!! ngn som ska ha fest snart?senare idag ska jag in till kalmar o ta en fika med Låtta:) roligt roligt senkanske man tar o tittar på lite kläder.. men jag har inte pengar tilld e så de lir nog ingenting med det men de är sånt som märks hehe:P

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Anna, nu låter det som att jag åkte hem till en man emd fru och barn mitt i natten som värsta hemliga älskaren!!:p



Det har vart en supermysig helg:D Och vi två har då verkligen aldrig tråkigt!;) PUSS!

2008-09-16 @ 15:35:49
Postat av: Anna.E

haha men de e d ju inte:P haha d e bara en kille:P ja de har det verkigen varit=)

2008-09-16 @ 19:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0