Stureplan

såg ett otroligt roligt klipp på måns möller och thomas järvheden för typ tio sen när de har gjort om texten till dr bombays S.O.S deras text går:

Stureplan man går loss på lite kroppskontakt
Stureplan fast vi saknar både ton o takt
Stureplan, går vi sängvägen till skivkontrakt
Stureplan, vi känner runars förra tjej.

Jag snorta kokain och blev sen riktigt hög
En snubbe fråga mig om ja var bög
Jag svarade på tilltal att jag faktiskt har en tjej
Men ja ändrade mig snabbt när han sa:de är inne o va gay

Stureplan, inne stockholmskärna
Stureplan, man behöver ingen hjärna
Stureplan, för att bli en såpastjärna
Stureplan. jag är en kändisnarkoman
och jag är faktiskt likadan!!

Vi har vårt liv på stureplan!!!


Haha så jävla sannt!

Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Hahaha, sjukt kul!!:D

2008-09-06 @ 10:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0