Saknar..

Kollade igenom gamla bilder precis.. eller gamla o gamla... sen i våras.. kollade på bilderna från balen.Faan va roligt vi hade det och va otroligt fina alla var!! helt sjukt var lite kläder smink o accesoarer kan göra... sen kom jag vidare till när jag emma emelie jenny och maria mar uppe i emmas sommarstuga.. vi hade så sjukt kul! konstigt billarm som bara gick igång utan ngn anledning.. massa skratt och prat.. saknar det<3 sen kom jag till sommarens höjdpunkt! STUDENTEN!!!! asså vilken dag! vi dlapp undan regnet och det var så otroligt bra allt.. champangefrukosten hos elina, mösskrivningen lunchen mottagningen utgången=) asså det kunde inte slutat bättre.. men shit vad jag saknar vissa männikor som ja inte ha träffat på ett bra tag nu...

sen sommaren herregud hur ska jag kunna sammanfatta den? helt jävla underbar! har gjort så otroligt mkt men ändå inget speciellt.. har träffat folk ja inte träffat på år o dar o en spec dam som jag har umgåtts väldigt mkt med denna sommaren känns det som:p vi har varit med om det mesta:P biljakt, kissat bakom en kyrka med mycket skratt, sprungit ut från pubben, tillbringat all vår lediga gemensamma tid på pubben, alla gånger vi var på KPT, lekt spioner, testat hur mkt som egentligen hörs när man skriker från en bil, streetrace i borgholm.. men nu har hon åkt till London för att jobba... EMMALIZ LINDA LARSSON KOM TILLBAKA!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Anna jag är imponerad, hur kunde du mitt mellan namn?:p Shit motherfucker, du kan ju inte skriva att vi kissa bakom kyrkan vi kanske blir anmälda;) Mohohoho! Jag ska ut och promenixa lite med min mamma nu:) Men messar ikväll när jag är på msn. Sommaren ägde:D:D:

2008-09-21 @ 17:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0