Jobb och 1408

jahaja igår var det dags för att jobba igen.. kul o vara tillbaka igen... vi hade ju inte så mkt att göra direkt:P vi hade kanske 8 bord sammanlagt under hela kvällen så det var hel lugnt:P så vi var klara ganska tidigt så då bestämde jag emelie o david att vi skulle se på film.. men vi ville ha ngt snacks till.. kl är fem i tio o Q8 stänger tio.. jag och david rusar ut till bilen och kör iväg som värsta biltjuvar.. det gick lite fort och vi hann precis! david hoppar ut ur bilen innan jag ens hunnit stanna o kommer precis innan han stänger dörren! jävla vilken tur.. sen åker vi hem till david och hämtar filmen.. 1408! sen åkte vi till huset och såg på filmen asså den var konstig ja tror man måste se den ett ex antal gånger innan man förstår den... sen åkte vi hem, alla åt var sitt håll... blev rätt sent igår asså:P

Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Men vänta lite, såg du 1408 med hela klinta gänget? det fattade juinte jag:p

2008-09-07 @ 11:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0