En söndag i Kalmar

ja idag åkte jag o emmeliz in till kalmar för o kolla runt lite o umgås nu när hon är på öland innan hon drar till sthlm o sen vidare till London.. coolt.. så dagen ahr vi tillbringat i Kalmar.. kollade rnt lite på stade sen mötte vi hanna o lina så vi gick o käkade lunch.. vi åt på zorbas.. deras buffe.. asså ja tror inte jag har varit såhär mätt sen ja aj vet inte när det var så sjuk gott o ja e fortfarande mätt lixom o ja åt den vid tolv idag... nu 14 timmar senare e jag fortfarande mätt..

sen åkte vi till maxi... där köpte vi sammanlagt 8 filmer... bra filmer dessutom har sett två av dem idag.. ja sommnade till båda filmerna var sjukt trött...trodde jag var sjuk oxå men de var nog bara för ja vart trött o sliten.. sen vid halv elva tiden tänkte jag att a skulle ut o gå men vilken normal männsika går ut o går kl halv elva på kvällen lixom inte många.. så jag åkte till emmaliz i mörby i stället och vi satt o pratade om allt från himmel o jord skrämde slag på henne farmor gjorde jag med.. när ja kom it viste jag inte om de var rätt så ja knackar på lite försiktigt o innifrån hör man en röst" vem är det?" o jag svarar att det är en kompis till emmali då släpper hon in mig.. för vem komemr på besök en södagskväll klockan halv elva lixom? helt sjukt..

riktigt roligt o sitta o snacka om gammla minnen från högstadiet bla.. man har förändrats en hel del sen man gick där men kul hade vi iaf:P hehe sen åte jag hem o var trött.. men tror ni jag är trött nu eller?? ne inte ett piss men ja måste väl sova nu snart herrejävlar.. halv tre är klockan snart.. mitt i natten ju... de e livsfarligt att sova på eftermiddagarna... inte bra alls man bli så pigg på kvällen då... usch usch usch...

Ne godnatt gott folk jag får väl lägga huvudet på kudden o försöka sova lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0