Drömmar

asså det ähr med drömmar tycker jag är lite häftigt.. för hur kommer det sig att man drömmer om vissa saker för att man har tänkt eller pratat om det dagen innan? som igår tex så satt jag o pratade med julia om b.l.a killar..senare på kvällen läser julia upp en historia för mig som de har skrivit i en staffetskrivning i skolan som handlade om en flicka som blev mördad av sin kompis pappa.. sen så ringde min chef igår och lämnade ett medelande på min mobil om att de i princip sitter i skiten och att jag behöver jobba på bykrogen på lördag.. kan ju bli lite svårt eftersom jag är 50 mil bort...men jag saknar dem..

min dröm inatt av de ja kommer ihåg var att jag var på jobbet och skulle precis gå o ta en beställning då hlet plötsligt en maskerad ung man bara drar mig till sig och kysser mig sedan är han borta.... och det är ingen som vet vem det är... så jag går ut o tar min bestälning väldigt fundersam.. då sitter julia med sina tjejkompisar där och pratar oh fnissar.. då ringer telefonen o ja går o svarar som jag alltid svarar "välkommen till klinta bykrog det är anna" då hör jag ett skrik i luren och sedan ett skott sen blir det tyst i några sekunder sen hör jag min chef i andra sidan av telefonn säga" allt vi såg var en ung maskerad man, Anna han sa att han kände dig.. vem är han?"

sen vaknade jag av min underbara mobil... är det ngn som kan hjälpa mig o tyda min dröm.. vad går den ut på vem e den maskerade unga killen som har gjort ngt hemskt? testade o somna om men de gick ju självklart inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0