Bio :)

igår var jag och fikade på roberts med Emma:P nu har man till och med fått ett stämpelkort där så man får en gatis dricka från menyn efter tio gånger:P välbehövt:P sen när vi sitter där blir jag väldigt biosugen=) och komemr o tänka på att Patrik1,5 har haft biopremiär för ett tag sen o både emma o ja vill se den så vi bestämde att vi skulle se den:P så vi ringde gith o sara o frågade omde vilje följa med o se på filmen o de ville de.. men sen när vi har bokat 4 biljetter så ringer gith till emam o säger att henke har dragit fram massa grejer på krogen o att de ska storstäda såd e kan inte följa med...

men ja o emma ska iaf se på bbio o emma ringer till sabina o hon är på:P sen när vi träffar henne utanför biostaden frågar hon: va e de vi ska se:P haha hon är för söt.. kommer o ser en film hon inte vet vad de e för ngn:P sötis där.. sen när vi sitter inne på bion tror ni inte de sitter ett gäng tioåriga kilalr bakom oss som inte fattar ett skvatt av filmen! de skrattar på helt fel tillfälle o skrattar åt ord de inte ens fattar va de betyder!!! skit irriterande men men...sen skulle jag köra hem sabina o vi kör inne i ett bostadsområde o helt pltsligt ser Emma ett skitsnyggt hus o när ja har kört kanske 20-30 meter vill hon att jag ska backa så vi kan titta på huset.. sagt o gjort.. ja börjar backa.. med mina pärons bil.. går ju bra e skiträdd att jag ska köra på ngt eftersom bilen inte e försäkrad så att en person under 25 får köra den.. men det gick fin fint=) sen åkte vi hem till gith på kvällsfika o sen hem..

Idag när jag vaknade hade jag asont i halsen och feber.. inget kul alls! och igår hade vi bestämt oss för att åka in till kalmar o titta lite så ja smsade Emma o sa att jag inte kunde följa med... men godkänner hon det!? ne hon vill att jag ska knarka pandodil.. sagt o gjort trycker i mig pandodil o sover lite sen kommer Emma o hämtar mig vid halv ett.. så gith jag o emma börjar vår resa in till kalmar för andra gången denna vecka:P haha käkar lunch på soya på baronen går o tittar i butikerna o köper lite grejer.P ja köpte faktiskt bara en tröja och te idag.. bra gjort av mig:) sen blir vi sugna åter igen att gå på bio för gith o eva hade snackat om o se Mamma mia idag o ja o emma bangar inte på det direkt... sara följde med idag med mycket trevligt...

sen åkte vi ut till ikea o kolalde lite för det var två timmar tills bion började köpte lite grejer där med fast de får mamma betala för det var till henne.. så jag köpte ingenting till mig där:P sen åkte vi til burgerking för att möta upp sara o eva mfl.. o emma httar inte så bra i ikea området.. de gör inte vi andra heller så vi körde ruint lite medans jag lekte bussguide typ:P haha sen efter vi har mött upp dem så åkte vi till bion.. men emma svänge rin på fel gata så vi kör in på ngn cykelbaneväg typ o parkerar men vi trodde inte vi fick stå där så emma o eva kör en sväng o letar efter en parkering medans ja o sara går till bion för o vänta.. o det tar en väldans tid... sen får vi reda på att emma skulle fickparkera.. emma som aldrig har fickparkerat i hela sitt liv skulle parkera på en skitliten plats.. de gick verkligen inte så eva fick ta över vilket gick bra sen satte vi oss o såg på filmen.. efter filmen hjälpte jag emma att köra ut genom att säga stop kör stop kör.. gick väääldigt bra om du frågar mig=) sen åkte vi hem och nu ligger jag här i sängen o skriver blogginlägget.. två händelserika och mkt roliga dagar=)

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Men Anna, du och Emma har väl redan sett Mamma Mia? Vad är det för lyx att gå på sammma bio två gånger?;)



Låter så mysigt med era utflykter!!!



Pus

2008-10-01 @ 11:22:17
Postat av: Anna.E

ja vet men den är så bra!! o de var absolut värt o se den igen..

2008-10-01 @ 13:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0