Handikappad

jag har varit utan min bil i två dagar nu... jag känner mig helt handikappad..kan itne ta mig ngnstans känns det som... snacka om o vara bekväm... fast ida kunde ja verkligen inte ta mig ngnstans eftersom min irriterande såkallade bror hade tagit mion cykel!!! men då tänkte ja.. ja men ja kan ju ta hans moped eftersom han tog min cykel... men neeeedå de gick ju inte för den är ju så mkt mer värd än min cykel går den sönder är den dyrare än min lilla cykel.. vaddå!!??? min cykel e asvärdefull för mig!! den bästa cykeln jag någonsin haft! jag var så arg på honom! så jag fick tillslut låna morfars bil som tur var... men man ahr blivit allt mer lat sen man skaffade körkort o bil.. de känns som om att man tar bilen överallt... emma o ja konstaterade de idag när vi åkte i bilen:P hehe bortskämda och slöa...

ikväll har jag emma och amanda varit uppe hos gith och sett på film o pratat.. mysigt mysigt.. såg love in manhattan igen men den är så grymt bra att man kan se den hur många gånger som helst.. vissa filmer är så att man kan se dem hur många gåner som hellst utan att tröttna på dem.. lejonkungen är en sådan film och mamma mia kommer jag nog aldrig tröttna på.! snacka om bra film.. ska så köpa den när den kommer ut som dvd.. bästa filmen ever!! imorgon ska jag o emma åka o simma.. o jag ska hämta ut min bil efter den har varit på lagning=)=)=)=)=) äntligen freedom here i come!! nu har de fixat hjulinställningarna med så de inte känns som att hjulen ska ramla av när man kör den... sen ska jag träffa Låtta med=) vi ska ut o käka:) Emma och Amanda kanske hänger med me:) trevligt trevligt=)

Kommentarer
Postat av: e.

Hahahahaha, miljöförstörare;) Låter supermysigt med filmkväll och middag ute:D

2008-10-02 @ 11:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0