Gammalt återseende:)

Igår var det verkligen inte min dag på jobbet.... iaf inte den första timmen.. jag gjorde lite många fel.. höll på att skicka iväg fel pizza till fel kund.. som tur var så hann jag ifatt honom innan han hade åkt så jag slapp bli halshuggen:P sen var jag bara allmänt puckad och störd igår... sen igår kommer det in en tjej på krogen och ska käka.. när Emma ska ta hennes bords beställning frågar hon emma om hon heter emma.. och emma blir lite förvånad att hon vet vad hon heter för emma känner inte igen personen.. sen visar det sig att de var en gammal klasskompis som flyttade från ön i sexan... helt sjukt.. jag har inte sett henne sen dess o ja ska var aärlig.. jag kände inte igen henne heller.. men fasen va roligt att hon kände igen både mig o emma:P haha vi har tydligen inte förändrats så mycket:P haaha

en liten rolig kommentar av Emma igår kväll:

E-kan jag ta camenberen?
S-ja
E- vad är det för ost man friterar egentligen?
Sara och Gith i kör-camenbert
ASGARV

sen efter jobbet så hade jag o emma planerat en liten ost o kex kväll med en film.. brudens bästa man tror jag den hette den var asbra:Psen efter typ halva filmen komer sara med=) roligt roligt=) eftervi hade sett klart den filmen var klockan ungefär halv två.. då vill de se en till film... jahaja då var de bara att sätta i en till film nu blev det honey.. den är bra.. men som tur är så har jag ju sett den=) såjag somnade kanske en halvtimme eller ngt.. sen åkte vi hem och jag sov:P det var riktigt skönt.. sen så hade ja tänkt sova ut i morse... ne men va händer då!? jo de där jävlans kykrklockorna går igång o väcker en! jävla skit!

Kommentarer
Postat av: emmaliz.

vem var tjejen som kände igen er då?:)

2008-10-12 @ 13:34:39
Postat av: Anna.E

Johanna sundqvist... hon gick inte i vår klass utan hon hade turen att få sara palm:P

2008-10-12 @ 17:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0