En hel dag

idag har jag hunnit med extremt mkt=) vaknade vid halv tio o va sugen på att se en film så jag såg på ngn film som gick.. kärlek på is tror jag den hette astöntig men de gick att ligga o vakna till inte så ansträngande o kolla på sen vid två åkte jag in till stan och mötte upp dessan där=) vi går o käkar eftersom ingen har gjort det på dagen.. sen börjar shoppingen:P jag har köppt en jacka, en klänning och en väska idag=) så nu ska jag inte shoppa mer.. hoppas jag för de har ja verkligen inte råd med:P hehe sen runt sex så sätter vi oss på ett cafe och där sitter vi o pratar om allt mellan himmel och jord i tre timmar då stänger cafet... så vi får helt enkelt leta upp ett nytt ställe:P som tur är så är de sthlm vi snackar om för annars hade allt varit stängt redan vid sex:P så vi sätter oss på ett annat ställe sen erbjuder philip sig att komma och hämta mig:) så snällt av honom tycker jag=) Tack så mkt för det de uppskattar jag verkligen=) nu sitter jag här och många tankar snurrar i mitt huvud.. mycket att tänka på... har hänt en del hemma har jag märkt.. konstigt nog.. ja menar det är öland ja snackar om.. där de aldrig och då menar jag ALDRIG händer något... men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0