Vad är det som händer egentligen?

vad är det med människor nu för tiden... va e de för folk de träffar egentligen förstår mig inte på de längre... jag tycker verkligen om dessa personer men denna hösten har verkligen förändrat vissa människor... eller de senaste halvåret rättare sagt.. inget är sig likt längre många har stannat i ett stadie som jag trodde de hade passerat men de visar sig att de hade de inte... ja vill verkligen inte förlora de här månniskorna men de känns som om ja håller på o göra de.. o de känns inge bra alls.. jag saknar dem... fast de har fått komma ut ifrån sina små bubblor o lever nu livet men de tänker sig inte för riktigt tror ja.. de har varit skyddade hela sitt liv av sina föräldrar men nu har de brytit sig loss lite o helt enkelt börjat leva livet och de tycker jag är bra.. men de gör de på HELT fel sätt... önskar allt vore som förut igen...

Kommentarer
Postat av: Liisa

Tror att jag vet precis vad du menar och jag är väldans rädd att det tyvärr är sant. Vad kan vi göra?

2008-12-28 @ 22:12:32
Postat av: Anna.E

ja... jag vet inte:( tyvärr måste de nog själva inse vad de håller på med...

2008-12-30 @ 00:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0