Så jävla roligt!

Nu har jag inte uppdaterat min blogg på huuuuur länge som helst så nu får ajg göra det..  har inte hänt så jätte mkt var i ullared i onsdags... min syster undrade om jag ville hönga med eftersom det var bara en av de som skulel som hade körkort o hon orkasrde inte köra hela tiden så aj fick hänga med.. schysst.. hittade alla mina julklappar så jag är färdig handlad=) go me! sen igår gjorde jag inte så mkt tog de mest lugnt sen kulle aj jobba.. de var ingenting på jobbet så vi gickdärifrån vid åtta tiden ungefär:P rätt slappt... idag åkte jag sara  emma o gith in till kalmar och kolalde lite tog en lunch på helen o jörgens asgott! mkt god sås om man säger så:P sne var det dags för jobb igen... det var aslugnt idag m,ed så de hände inte så mkt.. sne bestämde vi att vi skulle gå på oubben.. shit de var år o dar sen ja var på pubben.... i sommras li´xom.. så vi gick från krogen kl tio så fick eva låsa o släcka för de satt kvar med sina polare o drack vin.. de kändes lite onödigt för oss att gå där o bara gå så vi åkte till pubben

men innan dess tog vi varis drink och sen bar ade iväg=) taxi dit o de va lite folk ändå men i början va de bara 50 åringar typ.. men aja same shit de kommer väl yngre sen:P o de gjorde de ju=) men vi höll oss på vår kant.. o emma var hel lustig hon kunde typ inte dricka ngt annat än vin.. vilket var helkonstigt så jag fick ta hennes drink o de tackart man inte nej till sen beställde sara in nachoships med dip mums mums säger ja bara så då fick man ta en öl till för man blev så jävla törstig... sen ennu en öl och en lakrisshot.. o efter shoten sa de bara pang! shit asså... sen kommer de fram två kilalr den ena kände man igen.. o de visar sig att han har bott bakom min gata när jag växte upp! han viste typ allt om mig o min familj lite läsjkigt men väldigt trevlig iaf.. han såg ut o vara född 85 eller 86 men de visade sig att han var född 76!!! va i helvete lixom! 13 år äldre än mig!!! va faaaan-.... han hade världens sötaste katt som  han skulle sälja men ja kunde tyvärr inte köpa den.. men men.. sen fick vi åka med alexander bjelkendal hem! snällt av honom! men vem tror ni kommer bli mobbad på jobbet imorgon!? jo lilla jag för jag blev lite rund om fötterna ikväll!!! ne  nu ska jag sova... ja får ursäkta mig för alla språkpoliser men klockan är mkt o jag är inte nykter:) HAHA  men de var läääänge sen ja hade såh'r kul!!! tack för ikväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0