Minnen <3

igår åkte jag och emma upp till gith och såg på film=) vi såg a cinderella story.. jag tycker den är väldigt mysig och härlig=) sen gör det ju inget att chad michel murry e med heller:P haha sen efter vi hade sett klart filmen var klockan tolv typ så vi börjar snacka och kommer in på alla konstiga upplevelser vi har varit med om under de här tre åren vi kännt varandra men oxå andra grejer:P Emmas alla sommarflörtar tex:P vi undrar vem det blir i år emma:P men vem vet de kanske blir ngn gamal sommarflört som kommer tillbaka:P ja menar du har ju två o välja på:P haha vi satt och pratade till halv tre! men vi hade det väldigt roligt iaf:) när ja ändå är ine på minnen så är det nog det bästa som finns.. minnen... shit man har varit med om så mkt men man kommer inte ihåg allt om man inte friskar upp minnet med texter bilder eller ngt annat:P har suttit och läst lite ur en bok eller vad man ska säga som ja skrev i mkt när jag var 13-14-15 år:P haha asså det är lite roliga grejer om man säger så.. det är allt från kärlek till vänner och jobbiga situationer.. jag säger bara: Mannen, Skönheten, Wiken och Berget! hahaha kommer du ihåg Emma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0