välkommen och plugg

Igår var det en välkomsdag på stockholms universitet för alla nya studenter.. kände onödigt att gå dit men ja gick iaf.. inte så kul men jag var iaf där.. sen åkte jag hem igen för att plugga.. skule skriva ett freferat på en sida.. skulel sammanfatta 50 sidor på en sida! orkade inte skriva ngt så jag läste bara hade ju hela dagen på mig idag oxå.. så idag har jag suttit och gjort det referatet...inge roligt.. sen har jag lekt hemhjälp idag med:P hihi lagat mat till familjen thorberg.. det blev lasagne.. mycket gott.. jag har börjat tvivla på om jag ska hoppa av skolan nu för jag känner mig vääääldigt skoltrött och liten när jag är i skolan.. alla är runt 25 eller äldre så det är ingen som lixom är i min ålder och de flesta har barn att tänka på.. så jag ska gå ca en månad sen kommer jag bestämma mig om jag ska hoppa av eller inte.. kanske började plugga lite väl tidigt... asså jag skulle lätt kunna bo i stockholm resten av mitt liv..älskar stockholm allt är så lätt här... men som sagt en månad till ungefär sen bestämemr jag mig...

julia ska bli nollad imon elelr va man säger.. hon har ju precis börjat på gymnasiet och imon är det dags för nollning för dem.. de ska klä ut sig till superhjältar i hennes klass och hon är verkligen taggad för det o hela klassen verkar oxå va det.. jag vet nollningen här uppe är väldigt förnedrande men jag hoppas hon får en rolig och minnesvärd dag/kväll... som tur är har hon en ansvarsfull bror här hemma som ska hämta henne ifall det händer ngt eftersom anki o lars ska på kräftskiva i helgen så de är väldigt oroliga.. spec anki.. men jag tror jula klarar det här bra.. hon är en sån tjej som vet vart gränsen går som tur är..

ha det bra tills du kommer tillbaka till min lilla blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0