Uppe i strostan

Igår flög jag upp till stockholm, Pappa körde in oss till flyget sen satt ajg och mamma och väntade få att gå ombord... gick på väldigt tidigt och vi flög innan vi skulle.... sen när man sitter på planet läser man expressen om flygolyckan i madrid och vart dem säkraste platserna på flygplanet egentligen är.. och de var ju inte där vi satt direkt... och sen läste man hur många procent  som de sker olyckor.. så man blev lite skrajsen men vi landade tryggt och säkert på arlanda i god tid:)

sen skulle vi hämta bagaget... då ser man min väska komam åkande där fint o så.. sen ser jag att den är sönder! asså det är inte lite utan det är en stor spricka på hela väskan... så i går och reklamerar den som tur är säger de int"ja det är inte vårat fel utan väskan är ju till för att skydda innehålet och det är ju inte skadat" så vi får en ny snygg större väska:) GO SAS!!! älskar SAs från och med nu=) sen åkte vi hem med börje till fam norén=) där fick vi god mat, vannborga gryta med potatis, tacochips tomat och majs... jätte gott=)

till efträtt blev det en god hallonpaj med kokos och vaniljvisp.. mycket gott säger jag bara:) sen skulle fredrik och ans kompis åka vidare till ngn fest och behövde ngn som kunde köra dem.. och jag var den enda som inte hade druckit.. så jag fick köra deras bil med emma som vägvisare.. gick väl sdär..lite skillnad på den och min lilla svarta bil:P haha sen när vi hade släppt av dem och åkt hem skulle jag köra in i deras smala lilla garage... asså det var det svåraste jag någonsin gjort kändes de som.. jag fick backa typ 5 gånger för tt omma in.. jag höll nästan på att backa på en bil.. men de blev ingen skada skedd..tror jag..:S

Idag ska jag och mamma flytta vidare till mitt lilla hem i kanske en månad till fam thorberg=) men innan dess vet jag inte vad vi ska göra direkt..det är sånt som märks:P men de blir nog bra=)sriver så fort jag får tilgång till en dator igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0