Snart åker jag....

Nu är det bara två timmar tills jag åker till stockholm och flyttar ifrån allt som är tryggt och välkännt...Kommer sakna alla vänner både gamla som nya otroligt mycket så det går inte att beskriva.. detta har varit den bästa sommaren ever! komemr alltid minnas den.. frukost på roberts, jobba, ut på pubben och träffa folk:P haha mest klinta folk men iaf:P sen till kenneth på torget som alla dagar:P alla konstiga felbeställningar och stressgrejer på jobebt.. sol och bad vid sjöbodarna, Emmaliz o mina sångkvällar på pubben och andra ställen(men vi får göra det uppe i sthlm med hörru) denna sommaren kommer jag plocka fram ur minnet dem jobbiga kalla tråkiga höstdagarna som kommer... vill men ändå inte flytta..Tack alla på klinta för en fantstisk sommar! ni betyder<3 kommer ni upp till stockholm ngn gång hör av er till mig.. jag vill gärna träffa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0