Sista kvällen..

Jaha då har man kommit hem från sin sista arbetsdag för de här året på klinta bykrog... kommer sakna alla mina underbara jobbar kompisar så otroligt mkt för vi har haft så satans kul! kvällen gick bra.. det var jag och emelie i servisen gick kanoners! kvällen slutade med lite vattenkrig och körning med bil på smala cykelvägar.. vi är inte klocka du o jag:P sen har jag ju gjort bort mig en hel del gånger kan jag säga. har jag missat att lämna in en beställning kommer ja inspringade från uteserveringen samtidigt som jag säger fan fan fan fan fan då vet man att man har gjort bort sig och får gå ut och förklara för gästerna hur korkad man är. sen min hörsel kanske inte är den bästa men det är ganska svårt att höra skillnaden på hamburgare o vannborga! faktiskt! hänt mig två gånger vilket är helt sjukt! men jag bjuder på mig själv och lägger det bakom mig. kommer sakna er alla, kanske ses nästa sommar....

Kommentarer
Postat av: Emmaliz-

Yo! Låter supermys! Jag begriper verkligen inte hur du kan blanda ihop en burgare med vannborga?:P 2 gånger dessutom!:p Tihi, toka;) Men du, lycka till i avhämtningen imorgon;) puss.

2008-08-17 @ 02:06:38
URL: http://emmaliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0