Nytt boende...

Jaha nu har man lämnat upplandsväsby och kommit till sitt lilla boende i bagarmossen...här ska jag nu bo i en månade sedan flyttar jag vidare till rissne där jag kommer tillbringa mycket tid... men det komemr bli bra=) ikväll ska jag ta o träffa Emma:D:D:D det ska bli jätte kul tycker jag behver prata av mig lite med ngn som förstår vad jag menar och vilka jag pratar om... mså det känns skönt.. ska ta o ringa henne lite senare efter vi har käkat...blir nog kyckling till kvällen.. mums.. älskar kyckling det är så otroligt gott förstår inte varför jag har fastnat för det.. men nu ska jag nog hjälpa till lite med maten för jag ahr abra käkat frukost idag... min mage kurrar lite grann om man säger så...hörs snart=)

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Men jag får inte tag på dig på mobilen eller msn!?? Vart håller du hus kvinna?:p Nu har jag ätit mig så mätt att jag skulle kunna rulla fram, haha, men det var det värt;)



Call me asap!! Puss!

2008-08-23 @ 20:58:20
URL: http://emmaliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0