Mer jobb, mer problem....

Asså ni får ursäkta mig men jag har det lite svårt just nu så ja klagar lite.. men va ska jag göra? gårdagen började bra på ett sätt och dåligt på ett annat sen gick de vidare.. sen blev det jobb och efterjobbet blev det  att se på film.. väldigt mysigt men jobbigt med... vill inte flytta på fredag...kommer sakna så otroligt många människor så det är inte klokt! som tur är har jag lite vänenr där uppe som ja kan ty mig till mn ändå...

idag ska jag till kalmar med min mamma och ha det skönt hoppas man hittar ngt snyggt :P men de är kalmar så man vet itne.. vill upp till stockholm och shoppa loss just nu! dränka mina problem i shopping och ben&jerry glass...

Kommentarer
Postat av: Jenny

ajdå! hoppas du får det lite bättre idag då:/ jag fyller faktist år:D

2008-08-18 @ 12:40:02
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0