Herrejävlar!

Vad har jag gett mig in på? varför började jag plugga direkt för? asså det här är mer än vad jag hade trott men asså gör jag det inte nu komemr jag nog aldrig göra det så det är lika bra att jag gör det nu... men den här dagen var nog bara ett litet smakprov på vad vi kommer att få göra.. shit... dagen började med en två timmars lång föreläsning om? ja ha har inte en aning... asså orden bara snurrade det kändes så otroligt lulligt alltihop jag fattade ingenting!

sen blev det dags för lunch och rast.. skönt med lite rast asså frisk luft var det bästa jag hade känt då:P sen skulle men försöka hitta till nästa sal.. ja mitt lokasinne är inte det bästa så ja tänkte.. ja men en halvtimme borde väl räcka för att hitta dit jag ska... och det gjorde de med råge.. satt o väntade en kvart 20 minuter på att de skulle börja.. hade ju kunant gått ut igen men ja var rädd att inte hitta tillbaka... så ja stannade...

nu var vi äntligen uppdelade i våra grupper.. skönt o veta vilka man ska tillägna dessa år med.. men som vanligt.. bara tjejer.. inte en enda kille.. suck...sen gjorde vi in liten presentation av oss själva.. jag var yngst... den äldsta tror jag var41.. sen delade vi in oss i studiearbetsgrupper så vi var 5-6 stycken i varje grupp rätt lagom.. fick en bra grupp tror jag.. alla verkar trevliga... i de grupeprna ska vi diskutera olika saker och så..

vi har redan(!?) fått läxa.. uch vill itne tänka på de.. vi ska läsa ca 25 sidor ur en läroplan och sedan skriva ett referat om de..asså kan det bli mer tråkigt ellr.. o ja kan verkligen inte skriva referat.. usch usch usch säger jag bara.. vill inte... men de ska vara klart tills på torsdag och vi fick det idag.. ne men ja har inget annat för mig lixom.. ååååhhh

imorgon är det en ävlkomsdag för alla nya studenter på stockhoms universitet.. vet inte om jag ska gå.. inge kul o gå dit själv men får se de börjar vid 12 så det är rätt gutt.. men ändå... om jag inte gör det ska jag sätta mig o försöka skriva det där jävla referatet! vill inte, vill inte, vill inte.. kanske ska börja läsa redan nu... d e väl lika bra... ha det bra alla ni som söker jobb.. funderar starkt  på att hoppa av och börja jobba istället...

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Anna, jag tycker absolut att du ska gå på den där välkomst grejen, träffa folk och det! Och du kan inte hoppa av redan! Ge det MINST en vecka, de först dagarna i skolan med ny klass och så vill man ju inget hellre än att ligga hemma med täcket över huvudet och hoppas på att allt bara är en hemsk mardröm!



Okej, det sög ju med läxa, men du får ju ge igen sen när du blir lärare;)



PUSS!

2008-08-26 @ 19:04:21
URL: http://emmaliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0