Apropå ris, snart är det höst

jaha då har en söndag bara flugit förbi! jag har bara slappat o inte gjort något spec.. jag har sett en hel del film=) riktigt nice=) skönt oxå för den delen.. har tänkt en hel del på hur jag ska göra dehär med högskolan o de..vet inte hur jag ska göra.. får panik..  kommenter gärna vad du tycker jag ska göra så ja har lite o gå på.. vet inte riktigt.. har skrivit en lista med plus o minus med högskolan o det står lika......

var o handlade lite till middagen idag och ser en liten kille på kanske 5-6 år som är vid kassan med sin mamma vid kassan hänger det kondomföpackningar och på ena förpackningen visar de klart och tydligt hur man trär på en kondom

p- mamma va gör de med snoppen?
m- vad menar du?
p-varför vill de döda den?
m- vadå döda den?
p-ja men du säger att jag inte får sätta en plastpåse över huvudet för då dör jag så varför sätter de plast på snoppen?
m- ne de vill inte döda den de vill bara skydda den så att det inte händer något dåligt...
p- jag ska också sätta en plastpåse på min snopp så inget dåligt händer..


jag viste inte vad jag skulle göra för man kan ju inte börja asgarva så ja går en extra runda i butiken o småfnissar för mig själv:P hihi

Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Hahahahaha!!! hur i hela världen kund edu hålla dig för garv! Sjukt skön grabb!:P

2008-09-01 @ 16:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0