Låt mig leva längre nu när jag kan se!

Länge sen sist nu och har haft en del o göra så de beror på de... tentan skrevs för lite över en vecka sen den gick bra tror jag.. elelr jag hoppas det... ja måste klara den jag ORKAR onte ha omtenta på denna... sen efter tentan åkte jag till sara i sälen o hälsade på henne.. de var jätte roligt! kul o träffa henen igen och vi hade de bra med allt.. åkte hem på söndagen ingen så de blev bara en liten kort visit.. i måndags började praktiken igne.. åh de är så roligt att vara på praktik så ni försåtr inte! det är verkligen där man har fått utvecklats och lärt sig massa massa massa.. sen har jag nu skcikat in ansökningar till somamrkurser i sommar... för matte C och matte D.. får se om jag får läsa matte D samtdigt som jag läser matte C.. det är sånt som märks helt enkelt.. men men så de blir en pluggsomamr i sommar.. känns helt okej faktiskt.. ska jobba med.. så pengar rulalr in som de ska ;) idag blir de en luuugn  kväll ska bli skönt.. de är så hektiskt under veckorna och plugg på helgerna så de ska bli skönt o ta de lite lugnt ikväll o inte göa ett piss! sitter o väntar på lisa toresson för vi ska skypa.. men hon är sen... jävligt sen... men de är nog släkten som har de inom sig.. att man aldrig lär sig.. men men..åhhh! lyssna på denna åt! så sjuuuukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0