Hopplöst..

uscha har verkligen sovit asdåligt inatt! vet inte alls va de beror på men jag har inte sovit gott iaf.. vaknat typ en gång i timmen och haft panik... vet inte varför... jag gissar att det är tentanerverna som spökar med mig.. usch... helgen har gått så snabbt! i lördags hjälpte jag prisca o jonathan o flytta, tvättade, diskade, och städade... och igår pluggade jag lite och gick en promenad i solskenet och njöt av dagen.. idag ska man sitta instängd i ett rum i ca 12 timmar och nöta in ännu mera... herregud ja hoppas verkligen jag klarar denna tenta.. kommer må piss annars... vill INTE! idag vaknade jag även proppmätt är inte alls sugen på frukost så jag kokar ägg och tar med mig det.. vill egentligen inte gå upp alls idag.. är för trött men måste upp.. inte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0