Trouble

helgen.. ja va ska man säga.. sprit är inte det bästa för mig.. ska numera bara hålla mig till en sort och inte blanda med massa sprit.. fy helvete alltså.. men de var kul på sitt sätt... men man mådde ju som man förtjänade på lördagen.. har nog inte mått så dåligt på länge uscha.. inget mer sånt nu. veckan som kommer är fullspäckad.. skola varje dag mellan 8-17.. jobbigt.. sen till helgen kommer min föräldrar upp på besök :D de ska bli väldigt roligt att ha dem här.. se hur jag har de o allt sånt :P nu ska jag sova för att vara utvilad inför morgon dagen.. om de går.. mina läppar är så jädra torra så de svider ngt enormt.. tycker inte om vintern på det sättet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0