This gonna be the night of my life!

Puh! ännu en vecka över och det firas som vanligt med en utgång! :D ikväll ska jag Prisca och Jennifer va hos priscas pojkvän och se på idol o dricka lite o snacka lite skit och sen far vi vidare mot NH :D det ska bli kuuuul! NH är som roligast på hösten :D hehe kan inte sminka mig eftersom jag har fortfarande min sminkväska hos marie o prisca... där har den varit sen i lördags så ja har inte sminkat mig på en vecka.. det känns rätt skönt :D får se hur mkt jag kan dansa ikväll dock eftersom jag har ganska stor träningsvärk efter gårdagens spinningpass... herregud... ja men med lite alkohol i kroppen löser sig det mesta ;) Har ÄNTLIGEN fått mina pengar från CSN med så nu jävlar kan här festas! :P haha, böcker va är de? :P går ju att låna på biblioteket :P ja menar vi är ju bara tre pers i min klass så de är ju lugnt plus att vi tre pluggar tsm :P nehe snart ska jag sätta mig på cykeln och cykla mot mariehem.. herregud vi får se hur ja kan cykla med tanke på gårdagens träningspass :P Hoppas alla får en trevlig fredagskväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0