tankar som snurrar

Torsdagsnatt... tankar som snurrar ikväll handlar om vänskap.. jag har kommit fram till att jag har vissa vänner som jag känt hela livet men jag har väldigt många nya vänner... jag tycker det är kul med nya vänner... man får sån positiv energi av nytt folk... sen finns det ju en heldel guldkorn som jag hoppas alltid kommer finnas med mig... jag vill det o ja hoppas de personerna vill det med... när ja flyttade till Umeå märkte jag ganska snabbt vilka mina riktiga vänner från förr var.. vilka som fortfarande höll kontakten med mig och vilka som sket i en totalt men det är inte bara deras fel att vi alrdig hördes av.. jag tror det var viktigt för mig o se det själv.. för jag tror alltid gott om människor och det slutar oftast med att det är jag själv som blir sviken.. men de finns de människor som fortfarande finns kvar och de e ja otroligt tacksam för... vissa personer har ja känt sen att jag var liten o vissa har kommit för bara några år sen... och det är spännande och se hur bra man fungerar med vissa människor... vissa människor kan man lita på till nästan hundra procent och man har inte känt dem så länge men ändå känner man att den personen går att lite på... jag kan inte lita till någon till hundra procent... inte ens någon som känt mig hela livet... det skulle i så fall vara min familj men inte när det gäller vänner.. jag har och kommer nog alltid vara en person som håller liiiiite för mig själv.. man ska inte lämna ut allt om sig själv.. vissa saker går bara inte att dela med sig av till någon och så tror jag de flesta känner... sen säger man olika saker till olika vänner... vissa pratar jag om vissa saker med o andra personer pratar jag andra saker med så an måste ha olika vänner annars blir det svårt tror jag.. nu blev detta ett väldigt flummigt inlägg märkte jag men jag hoppas nu förstår vad jag menar... de blir lätt såhär när klockan börjar närma sig ett ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0