plugg :D

helgen har bestått av mycket skratt mycket roliga minnen och den har varit rolig! och vetni jag har pluggat HELA helgen! men jag, Ulrica och Anniqa har så sjukt roligt när vi pluggar! vi är effektiva och eftersom vi har fått sett föreläsningar via internet så blir de vissa stavfel på en hel del ord.. som typ succession:P jag stavade Suksession, Anniqa stavade Sugsektion och Ulrica stavade Succetion.. haha sen ta de typ en timme ibland för att vi ska berätta om saker som hände oss på kvällen när vi skiljdes åt :P även fast vi ses hela dagen så har vi massa o berätta :P haha idag kommer även Lisa på besök ska bli kul :D snart ska ja trampa vidare till skolan.. ha en skön vecka.. jag ska plugga och ha kuuuul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0