I still care for you...

Idag var första dagen på min tredje termin! det kommer gå undan det här.. det känns bra men lite rörigt men de löser sig nog snart :D jag har kommit fram till att jag trivs verkligen i umeå det är en sån härlig stad.. jag skulle nog kunna tänka mig o bo här ett bra tag men man vet aldrig... sitter just nu o lyssnar på musik och försöker analysera en text... det går väl sådär om jag ska vara ärlig.. börjar planera inför helgen istället.. då är det NH som gäller för fulla muggar.. o fulla ska vi bli ,) hahah jag o marie längst fram i spetsen :D imorgon är vi "lediga" ska kolla på lite föreläsningar som är inspelade hoppas de fungerar bara... idag har de inte fungerat för de har varit ngt tekniskt fel på hemsidan...
My heart still beat for you, after all it always you I come back to <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag läääängtar efter helgen och NH :D

2011-09-06 @ 00:24:02
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0