ett avbrott i allt ;)

plugg plugg plugg plugg .. var skönt o få en kväll fri iaf.. o den spenderades med Prisca och Marie.. alltid lika roligt :D de bjöds på lax med potatis och sen kladdkaka till efterrätt... vi har myst o chillat o bara tagit de lugnt.. det har vart så skönt o koppla bort o tänka på annat.. man måste göra det ibland känner jag och detta var en perfekt kväll.. det jobbigaste var dock att sätta sig på cykeln och cykla hem i kölden.. de var inte ngn höjdare men de gick.. måste börja klä mig lite varmare nu mer har ja kommit fram till :P sen var det ett avbrott i min mobil eftersom 3:s nätverk har legat nere så ja har inte kunnat använda min mobil under hela dagen men de har kommit tillbaka nu men ja tror jag ska byta operatör nu... vi avslutar med ett citat från kvällen...
Prisca: jag försöker irritera Anna
Marie: vadå!? ska du fritera Anna!?
HAHA man kan inget annat än ha kul med dessa två ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0