Underbar helg!

ÅÅHHH heeeelt underbar gårdag! vi käkade middag på balder... ja åt en oxfilebiff med klyftisar och en underbart god kantarellsås! asså de smälte i munnen!  mycket trevligt och sitta där o snacka om altl o ingenting.. sen for vi hem till amrie och körde med andra ord.. sukt roligt det spelet är eller!  sen spelade vi ett spel som ingen av oss har spelat som hette tokstollarna och de var jättekul.. de var ett spel som ar bra om man knde medspelarna relativt bra.. men jag tyckte jag klarade de riktigt bra även fast jag inte känenr maries kalixvänner sådär jätebra men de gick ju jättebra! ja kom tvåa :D sen fick vi alla berätta hur vårat första intryck av varandra... jag blev jätterörd! de var väldigt fina saker de sa om mig o de var jätte roligt o höra! sen åkte vi in till staden :D gick på CC o dansade tills de stängde.. sen fick ja springa till bussen för att inte missa den :P Tack för en grym helg!Nu ska jag hem till Marie för lite bakshäng och gå igenom gårdagen :D fylla i luckorna hos varandra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0