HELG!

gårdagen börjades me praktik..sjukt roligt är det o vara ute :D efter praktiken träffade jag upp marie och hennes kalixvänner på stan.. gick en runda o kolade läget.. sen hem till marie för o käka middag.. blev helstektfläskfile med rotfrukter i ugn och rödvinssås! sjukt gott! efter vi käkat det drog två av tjejerna för att se på lars winnerbäck som spelade på kvällen vi andra åt efterrätt och till efterrätt blev det bär/fruktkompottt i ugnen med glass till smarrigt! sen bar det iväg till prisca för o se på idol:D mysigt mysigt och sen for vi in till staden för o möta upp de andra tjejerna :D vi mötte upp dem på allstar.. asså herregud, blev först uppraggade av småkillar (kändes de som) men herregud de var typ arton! som om min brors kompisar skulel stöta på mig.. skulel inte tro det va... men ja sen fick vi besök av liite äldre killar iaf... haha ja allt är ju relativt... marie o ja hittade en väldigt rolig grej inne på allstars toaletter.. haha deras handblåsgrejer hade ett märke som hette elstar.. hehe elstar på allstar! vi skrattade gott åt de.. de hade iaf grymt goda drinkar på allstar! :D sen blev de nattbussen heeem... trevlig kväll kan ja säga... dock inte lika trevlig i morse när solen sken rakt in i mitt rum kl 8... jag ville typ dö! försökte somna om.. gick inte... solen gick i moln ett tag men asså shit... sen har jag inte gjort så mkt idag.. funderat va ja ska ha på mig ikväll... för ikväll blir de all in! gårdagen var bara en liten uppvärmning :P ikväll står vi på listan på CC :D Snyggt jobbat Marie! nu ska vi snart in till stan för o käka lite o sen blir de "förfest" hos marie innan vi drar ut o dansar gärnet! :D
Vi satsar på kaputt ikväll tjejer!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0