Happy Halloween!

ikväll blir det halloween fest så de står härliga till! :D Det gick bra på praktiken med... det gick bättre än ja hade trott det känns ju kanoners! :D så de gick bra sen gick jag på staden och letade efter en grej.. och jag hittade det jag sökte! så skönt! sn när ja kom hem hade läksarrocken som mamma skickade i torsdags kommit fram! Lycka! :D så de kan ju inte bli bättre! sen iväg på middag och sedan blev det lite idolmys :D mycket mysigt.. har just sminkat mig klart inför kvällens bravader känner mig helt klar faktiskt.. ska fixa frillan mer ordentligt hos marie:P för de känns lite dumt att åka med världens kalufs på bussen heeelt själv men här är ett smakprov på hur de kommer se ut ungefär.. tänk er det med vita linser med.. scaaaaaary! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0