Allt går verkligen som jag vill nu :D

JAAAAAAAAAAAAAAA VG på mikrotentan!!!! :D så jävla gutt de känns eller!?!?!? maxpoäng var 40.. jag hade 35! asså jag är så sjukt sjukt sjukt sjukt stolt över mig själv! allt verkligen rullar på nu allt går bra och jag kände verkligen ett lugn igår när jag fått reda på tentan.... så jag somnade typ kvart över åtta igår på kvällen.. har nog aldrig somnat så tidigt sen jag var liten! herregud men det var jätte skönt! vaknade vid kvart över sex i morse och njöööt av att vara utvilad och redo för en ny dag... satt o gjorde lektionsplaneringar och lite rester o så sen städade jag, var på systemet och har precis ätt upp min middag! :D ska snart iväg till anniqa för att skriva klart ett arbete om diabetes typ 1... imorgon är jag HEL ledig! har inte hänt sen ja började skolan! ska bli så jävla skönt!! får besök på eftermiddagen med av en tjej som vill kolla på mitt rum eftersom hon kanske vill flytta in här när jag flyttat ut... ska verkligen säga som det är... för och nackdelar ;) nehe om man ska göra sig iordning för en promenad bort till anniqa eftersom jag har fått PUNKA! skit... ska gå en kurs hos min far nu när ja kommer hem hur man lagar en punktering.. om fem dagar e jag hemma!! :D sweeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0