22! :D

ÅÅHH världens underbaraste födelsedag! :D tusen tack för alla gratulationer och hälsningar :D känner mig verkligen älskad :D firade även svensk thanksgiving igår :D kalkon med sötpotatis och rotfrukter och en gudomligt god sås! asså jag ville typ dö! så satan gott det var eller! jag hanna prisca o marie satt sen som stoppade korvar.. sen spelade vi lite spel och sen blev det efterrätt :D super gott! sen kom emma och jennifer förbi med och sen gick vi ut på coverclub! sjukt roligt! dansade som en galning o hade de jätteroligt! tog nattbussen hem och somnade gott med ett leende på läpparna! Tack tjejer! :D idag mår man som man förtjänar.. jag har inte gjort många knop kan jag ju säga... minsta möjliga ;) men de var grymt igår!! :D nu laddar vi om för halloween nästa vecka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0