underbara fredag :D

det ar supertrevigt i onsdags :D det var ju bar meningen att vi skulle ut o käka... vi käkade på allstars hamburgare och drack gott drink öl o drink o sen blev vi lite festsugna.. det var ju ändå lillördag ;) så vi drog till o´larrys som hade liveband och det var super trevligt mycket skratt under kvällen och lite analyserande om allt möjligt MYCKET trevligt! sen gick detj u inga bussar efter hav ett.. så det var bara att börja traska nr vi gick hem vid typ två... haha sen igår mådde man verkligen som man förtjänade ;) min säng skulle levereras mellan 10 0ch 12... kvarti  tio ringer de o säger att de  är p åplats.. jag får dra på mig kläder och typ snygga till mig lite.. de måste trott att jag kom hem från ett one night stand eftersom jag bor ju fortfarande kvar i min korridor men skulle få sängen dit vi ska bo.. jösses asså ;) deras min var lite roliga jaja sen packade jag hela dagen! fasen va mkt skit man samlar på sig under ett år!  sen idag har det varit praktik.. jag har varit sviiiiiintrött hela dagen men de var bara att bita ihop och se glad ut ;) haha inte de lättaste kasnke :P så när ja kom hem vid typ 4 totalslocknade jag o vaknade vid sex igen.. två timmars sömn där.. men jag behövde de verkligen! imorgon ska ja flytta ut de sista.. ska bli skönt så imorgon natt ska jag nog sova i mitt nya rum... nice nice...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0