tomt i skallen

Nu har jag skickat in min hemtenta och jag känner att huvudet är ganska tomt.. jag har inget ja kan tänka på.. de everkligen helt tomt i mitt huvud... jag hoppas verkligen jag blir godkänd för jag orkar inte sitta med denna en gång til et otroligt jobbig... men men vi får se hur de blir.. ikväll vet ja inte va som händer.. kanske åker till amriehem o hänger lite där som vanligt ;) hah Hanna är på spex.. jag orkade verkligen inte klä upp mig för att gå ut så jag sket i de... sån är jag ;) ska snart börja laga lite middag.. kyckling och någonting får det bli.. har inte ätit kyckling på asalänge... ska bli gott.. det är ju ändå lördag.. ett glas vin till det och dagen är räddad ;) haha är så vinsugen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0