Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut...

Okej.. Nu har vi kommit i ordning lite här i lägenheten men de ser fortfarande ut som oklart.. Men de kommer allt eftersom ;) ligger just nu i min säng och lyssnar på musik.. Längesen jag lyssnade på Melissa horn... Har saknat hennes stämma lite.. Hennes texter är så bra tycker jag och de går verkligen rätt in i hjärtat.. Hon har något vist med sin röst man vill inte sluta lyssna.. Jag totalt älskar henne... Iaf imon har vi tenta i konsumenträtt.. Hemtenta... Tycker inte om hemtentor... Tycker bättre om salstentor... Men de är jag nog rätt ensam om eller? Känns inte som att man kan plugga lika mkt till en Hemtenta utan får ta de som de kommer känns det som

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0