drömmar?

HEJ! nu var det ett tag sen men jag har haft FULLT UPP! när ja kom hem väntade en intensiv vecka i skolan, 8-17.30 varje dag så man var rätt trött när man kom hem sen nu i helgen har jag tentapluggat så de har inte blivit mkt tid över... har tentan nu på osndag o sen i helgen flyttar jag äntligen ut och ihop med Hanna :D ska verkligen bli svinroligt! jag har tänkt på en grej.. ni vet när man drömmer bra och härliga drömmar och vaknar av ngn anledning och sen när man ska somna igen då kan man inte komma tillbaka till drömmen.. MEN när man drömmer mardrömmar o vaknar av ngn anledning ja då är de de första som kommer upp när man stänger ögonen.. är inte det konstigt? sen en annan sak appropå drömmar.. jag drömmer väldigt mycket nu för tiden om allt möjligt! inte om hemska saker utan om väldigt verkliga händelser så när jag vaknar undrar jag om de har hänt på riktigt eller inte.. de känns om att de hänt på riktigt men jag vet lixom inte... det är lite konstigt tycker jag.. men men... nu blir det sova...
Min kärlek till dig är enkel, rak och sann. Det är bara jag som krånglar till det ibland <3

you know who you are....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0