Helgen...

Okej  torsdags när ja kom fram till karlstad mötte mamma o pappa mig på jänvägsstationen sen åkte vi till min faster där de bjöds på mat.. mkt gott.. slappade sen på kvällen o bara tog det lugnt.. på fredagen var det dags för begravning.. usch den var jobbig.. det var verkligen jättejobbigt.. ja trodde inte den skulle vara så jobbig som den var.. efter det var det lunch i församlingshemmet.. trevligt.. och sen på kvällen var v på min kusins restaurang med hela släkten. det var oxå trevligt :D åkte hem på lördagsmorgonen till Umeå igen eftersomd e inte gick några bra flyg förbindelser på söndagen.. på kvällen åkte ja hem till Marie för mys... åt omös såg på film  och lite tv :D sen körde marie hem mig snäll som hon är eftersom bussarna gick så dåligt.. när jag kommit hem o gjor mig iordning då e kl typ ett.. då ringer prisca o undra vrför ja åkte hem så tidigt:P då var hon på fest humör :P haha j jag säger då det :P på söagen var det lugna gatan gjorde inte många knop.. plugga lite.. bokade biljetter till fjärde filmen om pirates! :D wiiieee och idag måndag är det praktik.. sitter på praktiken just nu faktiskt.. har haft rast sen elva så det börjar bli lite segt men men....
sov så gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0