Ett år går så fort...

Nu ska jag snart göra det sista inför packningen och sen ska jag bege mig mot flygplatsen... lämnar Umeå i nästan tre månader.. känns helt sjukt att jag bott här i ett år.. men herregud va roligt jag har haft det! det började med insparken och nollningen.. verkligen en skit rolig period man träffade nya vänner och lärde känna massa nytt folk.. hade de inte varit för nollningen hade man knappt lärt känna hälften av de man känner idag så det var roligt.. sen kom det hårda plugget man pluggade väl inte allt för mkt under nollningen utan man hade mest kul.. men man klarade ändå av kursen :D känns sjukt bra.. men man hade ändå massa skoj.. fredagstraditionerna hemma hos antingen marie elelr prisca som fortfarande bodde kvar här på ålidhem  sen helt hux flux så var det jul :P åkte hem under julen ch bara tog det lugnt! HUR skönt som helst.. sen när ja kom tillbak var det dags o starta en ny kurs.. HKK1 denna termin har varit jätte rolig med.. ny klass nya lärdomar och en massa galenskap! jag har fått nya vänner och även lärt mig massa nytt! vi har pluggat sjukt mycket under denna terminen med.. trodde inte de skulle behövas lägga ner såååå mkt tid som jag gjort men de e helt klart värt det... varit ute på praktik med.. det slår verkligen ALLT det är så otroligt roligt man lär sig dubbelt så mkt ute i verksamheten än v man gör i skolan.. asså shit 4 underbara veckor! och nu sitter man här.. sista dagen i umeå o tänker tillbaka på altl kul man varit med om.. det gör att man längtar lite till hösten iaf.. jag personligen tycker jag har mognat en del och tar mer ansvar för mina handlingar.. jag är stolt över mig själv att jag tog beslutet och flyttade över 100 mil för detta.. det har bara stärkt mig ännu mer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0