tiden betyder inget om man verkligen kan berätta allt...

man tror att det är gammla vänner som man kännt hela livet som känner en bäst.. sen träffar man en person som man kan prata med allt om... varför fanns du inte där från början? jag har kommit fram till att du betyder jävligt mkt för mig.. kan prata med dig om allt.. och jag hoppas du vet att du kan prata med mig om allt med.. finns här och lyssnar.. du är en fruktansvärt bra lyssnare och det är så skönt när man får en andra chans och kan ge en en annan chans med... innan jag kände dig ordentligt var du personen som du var i högstadiet.... du är inte samma person... inte jag heller för den delen.. vi har mognat och det känns så skönt o kunna ha dig som vän... kommer alltid vara din vän hoppas du alltid vill vara min vän för annars kommer jag verkligen sakna dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0