dag två!

åh!! gårdagen var huuur bra som helst! tror att denna dag kommer bli ännu bättre faktiskt :D sjuk kul!!! åkte hem till prisca o marie runt 6 iden o då började vi festligheterna :P snackade och spelade en del ölspel.. det var riktigt roligt.. sen åkte vi in till campus och gick på corona o dansade skiten av oss.. kom hem vid typ halv tre efter en liten olycka inne på toan( nej inte spytt utan snubbel på rengöringsmedel:P) så gick jag o la mig.... vaknade vid 12 tiden ungefär så de är rätt skönt.. ska snart göra mig iordning inför kvällens bravader :D rooooooligt! :D får se hur man mår imorgon... har lite acetaldehyd kvar i kroppen idag så ni kanske förstår hur jag mår :P ne u taggar vi inför kvällen med att sätta på party listan på spotify hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0