Alla hjärtans Dag

idag är det Alla Hjärtans Dag så hur säger man.. glad alla hjärtans dag eller grattis på alla hjärtans dag? äh jag säger Happy Valentines Day! iaf dagen kommer bestå i plugg, idag ska vi gå igenom kolhydrater o sen får vi se om vi får in på fett med. vid fem halv sex kommer jag avbryta pluggandet för att bege mig hemmåt! måste göra iordning inför kvällen :D ikväll är det spelkväll som står på schemat o de kommer verkligen bli jättekul tror jag! ska försöka göra mitt rum här uppe så mysigt som det bara går ;) varför sitta själv på en kväll som denna när alla andra är med någon som betyder mycket för dem? så jag ska vara med dem som betyder mest för mig :D mina singel vänner här i umeå vi blir ett litet gäng ;) jag skickar alla mina kramar o pussar till min familj och vänner :D hoppas ni alla får en underbar alla hjärtans dag. Nu ska jag Äta frukost för o sen bege mig mot Ulrika :D PUss o kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0