I think I marry you

man börjar bo in sig lite smått, jag börja känna att allt komemr på plats.. men satan va jag saknar att ha en egen dusch! de ska bli så skönt att få kunna duscha i sitt egna hem.. det är nu man inser hur bortskämd man är! hah igår hade jag iaf min bedömningslektion på praktiken.. det gick jättebra tycker jag. man märker vilka som kommer fixa ett E och vilka som ligger på A nivå. jättespännande tycker jag det är.. idag ar jag pluggat men jag orkar inte göra det mer.. de e så tråkigt men jag vet att jag måste göra det.. sjukt tråkigt men men.. nu ska jag börja titta på vad man ska ha på sig ikväll, blir utgång med marie och hennes vänner som är på besök.. KULIGT :D vet inte när ja var ut o festa sist... var de halloween? :O ja de var nog de... jisses! jag har inte varit ut på en månad! va händer.. tur att de ändras ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0