2011

idag är sista dagen på 2011.. herregud tiden gr så snabbt och man blir bara äldre och klokare ;) haha gissar jag på iaf. tänkte göra en liten sammanfattning av detta år:D . Januari nyåret spenderades hos Sabina med hennes väenr jag var nykter och hade jätteroligt.. rät skönt o vakna upp dagen efter o inte vara allt för trött. sedan fyllde hanna år. hon hade inflyttningsfest/födelsedagsfest på samma gång. det var mycket roligt och väldigt intressant.. vi hade superkul helt eneket! och sen började jag i HKK1. jag lärde mig otroligt mkt under den terminen och lärde känna två underbara människor som är helt fantastiska.. vi pluggade väldigt mkt ihop och det hjälpte verkligen. och vi tröttnade inte på varandra som tur var under de intensiva tentapluggsdagarna :) . Februari februari inleddes med att jag låg sjuk i nstan en hel vecka. inte kul. sedan var det plugg frem till mitten av februari bestående av närngslära.. jag lärde mig en hel del men fy faaan va man va trött på de sen, på alla hjärtans dag firade jag med mina vänner och vi hade en spelkväll.. väldigt roligt och inte alls deprimerande ;) sedan kom årets(?) fest! marie och prisca hade inflyttningsfest i dagarna två :D asså fy satan va roligt det avr det var ett perfekt slut på tentaplugget och på februari månad :D . Mars var ganska mycket självstudier i början av mars, och de var ganska mycket skola så man hade enormt mycket o göra.. hängde hos marie o prisca typ varje helg, sen en dag ringer atlas, gith och johannes mig på skypen.. de vill spela spel kl 1 p natten.. jag är inte den som bangar.. vi spelade tp och restaurangspelet till kl halv sex på morgonen.. heeelt galet var det men va fasen man lever bara en gång :P sen i slutet av mars blev min cykel snodd! fuck! men de gick väl an.. hade ju inte betalt stora summor för den direkt :P och sedan spelade HOFFMAESTRO!!! gryyyyyym kväll hade såsjukt roligt o dansade som en galning! kommer de i år igen.. I'll be there! front row! hela mars avslutades med en tenta i livsmedlesvetenskap. kul med tenta de sista man gör under en månad. . April arpil började som februari, jag var sjuk igen i en vecka, och det var när praktiken skulle börja. det sög ju verkligen! och under veckan jag var sjuk så var det inbrott i vår korridor, tjuven hade tagit mat från alla i korridoren.. inte roligt.. men det var en kul sak som hände, jag fick min skatteåterbäring! :Dwhohoo!! alltid kul o få tillbaka pengar :D sen fick jag ett samtal från en blombutik i Umeå om att de hade blommor som skulle levereras till mig. jag förstod inte vem de kunde vara från så de var spännande :D de visade sig att de var från min familj:D en krya på dig bukett :D i mitten av April fick jag ett tråkigt besked, min farmor hade somnat in. sen var det påsk, hem till familjen och bara njuta på påskafton åkte jag och emma.n in till kalmar och hade en otroligt rolig utgång! :D haha bästa på länge! sen hem till umeå en snabbis för att fixa lite grejetr so sen bar det av till karlstad för att begrava farmor. det var ett jobbigt slut på månaden. . Maj maj började bra. fick reda på att min lilal fina bil gick igenom besiktningen! så ett år till sen får vi se hur de blir med bilen.. men hoppas gör man ju alltid :D sen hade vi massa inlämningsuppgifter att göra så jag satt i två veckor o pluggade satan! sen var det brännbolsyra! :D asså det är ett event som är årets mest knda i umeå.. ca 120 lag spelar brännboll ute på mariehemsängarna o man har bara allmänt roligt! vi var och såg på maskinen med aaas bra!!!! det var ett bra avslut på maj månad! . Juni åkte hem med ett stopp i uppslaa hos lisa. vi hade en väldigt trevlig helg ihop med massa skratt och mys! otroligt fint bor hon i uppsala och det var så skönt och varmt! sen när ja kom hem var det chill o bara ta de lugt hänga runt med vänner o ha kul, lite innnan midsommar komhenna ner til ön för hon skulel jobba på krogen under sommaren :D KUL! midsomamr bestod av jobb jobb jobb jobb.. de var helt okej.. lite kul faktiskt.. sen återgick man till rutinerna, solca, bada, jobba, utgång, sova :P . Juli juli bestod i som jag skrev sist i juni sola, bada, jobba, utgång, sova ;) sen såg jag hoffmaestro TVÅ gånger!!! så sjuuuuukt bra!!! :D sen var de inte så mkt mer som hände uner juli mkt sol o fest :D alltid lika roligt! . Augusti Jag och Sabina åkte två veckor till Rhodos! så otroligt skönt och roligt det var! två veckor med bara massa kul! sen tillbaka till umeå och jag kände ett sånt lugn när jag kom till umeå.. de var så skönt.. hade två veckor ledigt där uppe sen började skolan, de var bara jag anniqa och ulrica som fortsatte med HKK2 så vi fick läsa på distans typ. men det gick bra det med. . September skolan började på allvar och sedan var det dags för tentaplugg i mikrobiologi. sedan hängde aj typ hos prisca och marie varje helg med olika tillstälningar, fest, film, bio m.m mycket underhålalnde och i veckorna var jag så klart i skolan :D . Oktober oktober inleddes med en fest med marie och hennes vänner från kalix! jätterolig och väldigt givande om amn säger så, sen fyllde jag år och då hade vi en thanksgivingmiddag och utgång. det var otroligt kul sen var det ju halloween! världens bästa halloweenfest hos marie och hennes nya rooomie zandra huuur bra som helst! otroligt roliga! sen i slutet så åkte jag hem till min ö och där bev jag överrraskad av att min syster ahde atagit körkort! herregud de trodde ajg aldrig! . November Åkte hem till umeå igen i början av november och sen blev enormt mkt plugg!! pluggade konstant til mat o hälsa tentan och sen till konsumenträttstentan, gick bra men satan va tråkigt de var! sen så flyttae jag ihop med hanan! LOVELY!!!! sååå skönt o ha ett eget rum o ett eget kök! men de tråkiga var att de skulle renovera om badrummet så man kunde inte duscha eller gå på toa så man fick gå i ett tillbygge. liiite jobbigt men sant. . December otroligt mkt plugg i början av december för att jag skulel kunna åka hem till ön relativt tidigt.. så de var bara o sätta sig och köra järnet! sen blev det utgång i mitten som ett avslut för att säga hejdå till alla, och sen var ajg och marie och såg på Magnus Betner! asså SÅÅÅ bra! sen åkte jag hem till ön och den helgen hade klinta fixat en liten förfest inför julen så jag vann tio flaskor vin på ett vinlotteri! :P haha sjukt roligt! veckan efter så var de att hänga med amassa folk, vinkvällar o spelkvälalr o allt möjligt. sen kom julen och det var en rolig jul. massa fina paet, juldagen... oj oj oj vilken kväll! förfest hos emma med massa roligt folk o sen ner på harrys för att dansa aset av sig! sjukt roligt i mellandagarna nu har ajg pluggat en hel del.. sen igår var jag på bio med sabina o såg på new year's eve.. jättebra film! ikväll ska vi hem till en kompis o fira nyår med middag oc sen fest :D ska bli jättekul tycker jag. sabina kom precis hit så de blir att göra sig iornding o sen party all night long! :D . Hoppas att 2012 blir minst lika bra som 2011 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0